קפיצות שרירים , התכווצויות בזמן האחרון ברגלים

דיון מתוך פורום  נוירולוגיה - מבוגרים

05/06/2017 | 07:11 | מאת: חיים

שלום לפני שנה בערך התחילו לי קפיצות שרירים בתקופה שהייתי במתח נפשי דיי גבוה עקב משו שעברתי , הלכתי לניורולוג בדק אותי שלח אותי לבדיקת דם שיצאה תקינה מבחינת ערכי cpk, כיום לאחר שנה עדין לעיתים הם ישנם , ולאחרונה התחילו לי התכווצויות ברגליים בלילה , 4 ימים בערך . לפני חודש עשיתי שוב בדיקת דם שיצאה תקינה גם מבחינת ערכי cpk , ובדיקת emg לרגליים ולידים , שיצאה תקינה ברגלים , ובידיים הוא אמר לי שיש לי לחץ על עצב מקדימה כיוון שהיה נרדם לי חצי יד בלילה , אני לא מרגיש חולשה ולא רואה דילול , מרגיש ערני מאוד , אך יחד עם זאת מאוד פוחד שהתופעה החדשה של ההתכווציות האלו לאחרונה יכולה להעיד על משו אשמח לדעת מה דעתך בנושא , ואילו בדיקות הייתה ממליץ לי לעשות על מנת לוודא את הדברים , אני בן 29 כיום.

05/06/2017 | 08:18 | מאת: חיים

חשוב לי לציין שתחילתה היו לי גם תחושות שריפה בידיים והתחושות חום לפעמים נימול הרגלים. ובנוסף אני מטופל בלמוג'ין נגד אפלפסיה , לא היו התקפים כבר שנתיים וחצי ותחילת הטיפול , בלי טיפול קרה כל כמה שנים .

לחיים שלום רב, עליך להחליט מה יפיג את חששותיך. אז יכול לשוחח על כך עם הנוירולוג שראה אותך. אם צריך לשוחח עם נוירולוג נוסף - אשמח לראותך במרפאתי 077-777-9222. בברכת בריאות, כרמל ערמון

מנהל פורום נוירולוגיה - מבוגרים