שאלה .

דיון מתוך פורום  נוירולוגיה - מבוגרים

07/03/2017 | 06:55 | מאת: שואלת

הי בוקר טוב, יש לי שאלה. האם יש קשר בין בעיות קשב וריכוז לבעיות נוירולוגיות אחרות? אני עכשיו בת 26, מגיל 16 היה לי קשה לשבת בכיתה והרשיתי לעצמי לא להיכנס לשיעורים והמחנכים תמיד אמרו לי ללכת לאבחון ולנויורולג. הצלחתי בלימודים גם בלי זה ולכן לא פניתי לייעוץ. אחרי כמה שנים פניתי לתואר ראשון במקביל לתואר שני (מצטיינים). שוב, לא ישבתי בכיתה והיה לי קשה לקרוא סיכומים עם מלל אבל איכשהו הייתי מצליחה... גם במבחנים עצמם היה לי קשה לשבת אבל הכרחתי את עצמי. סיימתי את הלימודים לפני חצי שנה ואני קולטת שהזנחתי בעיות אחרות שיש לי והשאלה אם הן קשורות. קשה לי לכתוב, אני מתעייפת ממש מהר (משפטים בודדים, אני מתרצת את זה שפשוט התרגלתי לצלם דברים ולא לכתוב..). כף יד שמאל שלי נרדמת הרבה (אני ימנית). קורה לי לעיתים שפתאום אני רואה מטושטש כמה דקות (רוב הזמן אני רואה טוב) הלכתי לבדיקת ראיה ואני רואה 6/6. לפעמים מעירים לי שאני הולכת קצת בזגזג. אין לי קורדינציה בכלל (כדוגמה אני לא יכולה לשתות מבקבוק תוך כדי הליכה).כל מה שאני מחפשת בגוגל מפנה אותי לתחום הנוירולוגיה! אז מסקרן אותי מאוד האם לדעתך יש קשר בין הדברים תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

לשואלת שלום, כדי לדעת אם יש קשר, תחילה צריך לדעת מה הדברים. פני ליעוץ נוירולוגי. בברכת בריאות, כרמל ערמון

07/03/2017 | 21:07 | מאת: שואלת

ממ.. מקריאת תשובות פה היתה לי הרגשה שתענה לי ככה... אני רוצה להבהיר ששאלתי את השאלה מסקרנות בלבד... ולא כי הדברים מפריעים לי (מה גם שזה כבר אולי 10 שנים בלי התדרדרות או שיפור, זה כבר נהיה חלק ממני) אז אשמח לתשובה האם לדעתך,רק לדעתך, יש קשר. תודה!

לשואלת שלום, יש גבול דק בין מסירת מידע כללי לבין עסוק ברפואה, כולל יעוץ פרטני. עסוק ברפואה מחייב יעוץ פנים אל פנים, כולל ראיון ובדיקה. זה מה שמנחה את אופי תשובותי. בברכת בריאות, כרמל ערמון

07/03/2017 | 21:33 | מאת: שואלת

אוקיי.. באסה.. ערב נעים

מנהל פורום נוירולוגיה - מבוגרים