התנסות ראשונית בטרמדקס לטיפטל בשפיכה מוקדמת -מיואש

דיון מתוך פורום  אורולוגיה ואין-אונות

28/03/2013 | 18:18 | מאת: יאיר

שלום ד"ר מאז שאני זוכר את עצמי אני סובל משפיכה מוקדמת. כיום אני בן 25. לפני כשבועיים הלכתי לרופא המשפחה שלי וביקשתי שירשום לי טרמדקס. קיבלתי מרשם ל100 מ"ג טרמדקס וחיכיתי לשעת כושר לנסות אותו עם מישהי שהכרתי. לאחר שידעתי שביום מסויים אנחנו הולכים לקיים יחסי מין, שתיתי כדור אחד ובדיעבד עברו שעתיים ורבע עד לחדירה.שפכתי מוקדם כמו בכל פעם אחרת.השאלה שלי היא כזו:אם זה לא עבד לי בפעם הראשונה זה אומר שזה לא יעבוד לי בכלל? והאם לקחת את הכדור שעתיים לפני האקט זה הטווח זמנים האפקטיבי או שיש טווח אפקטיבי יותר? אני מיואש לגמרי אני כבר לא יודע אם זה בעיה פיזיולוגית או שזה משהו פסיכולוגי אצלי שגורם לי לשפוך מהר תליתי המון תקוות בטרמדקס אבל ההתנסות הכושלת די מרפה את ידיי...אודה לך באם תוכל להגיד לי כיצד להמשיך את הטיפול אם בכלל עם הטרמדקס.

לקריאה נוספת והעמקה

טרמדקס 100 הוא תרופה בשחרור איטי ולכן אינה מתאימה למטרה זו. צריך להשתמש בתרופות ממשפחת הטרמדול המשתחררות מהר ופועלות תוך כשעה.

לקריאה נוספת והעמקה
28/03/2013 | 23:48 | מאת: יאיר

לפי אתר infomed גם טרמדקס הוא ממשפחת הטרמדול...אם יש פה עניין של אתיקה אשמח לקבל שמות גנריים של התרופות ממשפחת הטרמדול במידה ואוכל לקבל את כתובת הדואר האלקטרוני שלך.

לקריאה נוספת והעמקה

מנהל פורום אורולוגיה ואין-אונות