חשיפה לנגיף פוליו בהריון

דיון מתוך פורום  טיפת חלב

19/09/2013 | 08:32 | מאת: גלי

אני בהריון בחודש חמישי. בתי בת השנתיים חוסנה בנגיף הפוליו המוחלש לפני מס' ימים. שאלתי היא: מבלי לשים לב אכלתי (עם הידיים...) לאחר שניגבתי מפניה של בתי את הרוק שלה עם הידיים שלי ולא שטפתי אותן. כעת אני מודאגת- האם יכול להיות שעשיתי נזק לעובר?? האם יתכן שהעובר נדבק בנגיף?? חג שמח..!

לקריאה נוספת והעמקה
20/09/2013 | 11:02 | מאת: רנה גנץ

גלי שלום, למעשה אוכלוסיית ישראל מחוסנת נגד פוליו - גם אני וגם את קיבלנו חיסונים נגד פוליו בילדותינו - ודוקא ההתחסנות המחודשת של ביתך בת השנתיים יכול רק להועיל לך - בכך שכשהיא מפרישה את הנגיף לסביבתה הקרובה - הסביבה מתחנסת מחדש (גם אצלך החשיפה לנגיף המוחלש מעורר זיכרון של מערכת החיסון שלך ליצור נוגדנים נגד פוליו - והנוגדנים הללו את מעבירה לעובר. ) הסיכון מנגיף פוליו פראי הוא גדול לאין שיעור !! מהנגיף המוחלש - על כן אין צורך לחשוש. המשך הריון בריו ומהנה!

לקריאה נוספת והעמקה

גלי שלום, למעשה אוכלוסיית ישראל מחוסנת נגד פוליו - גם אני וגם את קיבלנו חיסונים נגד פוליו בילדותינו - ודוקא ההתחסנות המחודשת של ביתך בת השנתיים יכול רק להועיל לך - בכך שכשהיא מפרישה את הנגיף לסביבתה הקרובה - הסביבה מתחסנת מחדש (גם אצלך החשיפה לנגיף המוחלש מעורר זיכרון של מערכת החיסון שלך ליצור נוגדנים נגד פוליו - והנוגדנים הללו את מעבירה לעובר. ) הסיכון מנגיף פוליו פראי הוא גדול לאין שיעור !! מהנגיף המוחלש - על כן אין צורך לחשוש. המשך הריון בריא ומהנה!

לקריאה נוספת והעמקה

מנהל פורום טיפת חלב