בכי בזמן יציאות

דיון מתוך פורום  טיפת חלב

13/05/2013 | 07:50 | מאת: מינה

שלום. תינוקת בת חודש כבר שבועה בוכה בזמן היציאות וגם כשמפליצה..מה זה יכול להיות? לא ראיתי פצע בפי הטבעת. היא כן סובלת מכאבי בטן...ועוד שאלה...למה ממטרנה יש יציאות צהובות ומסימילק ירוק?תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

מינה שלום, חוסר שקט בעת יציאות בגיל חודש יכולה לנבוע מהיצרות בפי הטבעת - והאבחנה לכך נעשית על ידי הרופא המטפל, או מהרגשת התינוק של פעילות בבטן - לקראת יציאה - דבר הגורם לה אי נוחות. אפשר להקל עליה , ולעשות לה מסאז'ים לבטן כשאת רואה שהיא מתאמצת לקראת יציאה - זה עוזר להפעיל את מערכת העיכול. לגבי הפורמולות - יציאות של תינוק אמורות להיות בצבע חרדלי. ולכן אם היציאות שלה ממטרנה הם צהובות - זה מצויין וזה אומר שהיא מעכלת את כל חלקי הפורמולה. אם היציאות שלה ירוקות מהסימילק- יתכן ויש חלקים בסימילק שהיא מעכלת פחות טוב - ולכן היציאות ירוקות. במידה והיא ממשיכה עם כאבי בטן , ונראה כי היא אכן סובלת מגזים, אפשר לשקול להחליף את הפורמולה לנוטרילון קומפורט - זהו פורמולה עם חלבון מפורק יותר ועם פחות לקטוז - הרכב שמא מקל על תינוקות הסובלים מגזים(יש בשוק גם סימילק קומפורט שגם יכול להוות פתרון לבעיה - גם פורמולה עם חלבון מפורק חלקית ופחות לקטוז - שמקל מאד על עיכול של תינוק הסובל מגזים).

09/07/2013 | 15:34 | מאת: מינה

הכן..עברנו לנוטרילון,רק רגיל,הקומפורט עשה עוד יותר בעיות. נוטרילון התאים לנו מאוד..היא התחילה לישון נורמאלי..פחות לכבות..קבוע הלכה פעמיים ביום לשירותים. אבל כבר שבועיים היא עוד פעם בוכה מכאבי בטן, היציאות שלה קצת ירוקות עוד פעם..היא פחות ישנה ולא קל לנו איתה. הבעיה התחילה כשאמרו לנו להשכיב אותה יותר על הבטן כי היא כמעט בת חודשיים ועוד לא הייתה מרימה כמו שצריך ראש..התחלנו להשכיב ואז נוצרה הבעיה..זה יכול להיות הסיבה?תודה

מנהל פורום טיפת חלב