נוטרילון והרכיב החסר

דיון מתוך פורום  טיפת חלב

18/02/2013 | 21:15 | מאת: אולגה

שלום, הבת שלי פגה- בת 3 חודשים וחצי חודשים וחודשיים מתוקן, ניזונה מהתחלה בתמ"ל סימילאק (כך הביאו לה בבית חולים). לפני כחודש עברנו לנוטרילון והילדה הפסיקה לסבול, אבל הבעיה היא שחסר שם רכיב LC PUFAמאוד מטריד אותי במיוחד שזה רכיב שחשוב להתפתחות המוח. מדגישה כי לא שתתה תמ"ל מיחוד לפגים מהתחלה. תודה

לקריאה נוספת והעמקה

אולגה שלום,אני מניחה שלא קיבלה תמ"ל לפגים כיון שהיא נולדה קרוב לשבוע 37 (אחרת לא ברור לי למה לא התחילו פורמולה לפגים בבית החולים). אני ממליצה להתייעץ עם הרופא המטפל בקשר למתן פורמולה לפגים - כדי לודא שהיא מקבלת את כל תצרוכת המינרלים שאמורה לקבל גם כפגית. לגבי נוטרילון - אכן בנוטרילון המיובאת כעת לארץ על ידי חברת טבע אין LCPUFA - ואני מניחה כי בעתיד הקרוב יגיע לארץ נוטרילון עם LCPUFA הקיים כבר באירופה. בכל מקרה, בנוטרילון קומפורט (זהו נוטרילון עם חלבון מפורק חלקית וכמות פחותה של לקטוז - והיא מתאימה לתינוקות הסובלים מכאבי בטן וגזים) - יש LCPUFA - כך שאם הרופא המטפל לא ממליץ על מתן פורמולה לפגים - תוכלי לנסות את הנוטרילון קומפורט. אני ממליצה להתקשר גם לשירות הלקוחות של נוטרילון - 1800-300-123 - הם גם יוכלו לייעץ לך לגבי התירכובות שלהם עם LCPUFA. בהצלחה!

21/02/2013 | 15:35 | מאת: אולגה

תודה על תשובתך, ביתי נולדה בשבוע 33 ועם זאת עדיין לא הביאו לה תמ"ל המותאם לגילה. בכל אופן לא ידעתי שקיים נוטרילון עם הרכיב הזה. אצור קשר עם שירות הלקוחות. תודה!

מנהל פורום טיפת חלב