נרדמת רק על הידיים

דיון מתוך פורום  טיפת חלב

14/01/2013 | 15:49 | מאת: אני

שלום, בתי בת חודשיים ונרדמת רק על הידיים. כאשר היא עייפה, היא מתחילה לבכות ורק הליכה ברחבי הבית כשהיא על הידיים שלי מצליחה לגרום לה להירדם. הקטנטונת כבר מתחילה להיות כבדה ורציתי לשאול האם וכיצד ניתן ללמד אותה להירדם לבד במיטה ובאיזה שלב מתחילים עם זה (האם גיל חודשיים זה לא מוקדם?) תודה מראש

15/01/2013 | 14:44 | מאת: רויטל

יקירתי העניין מוכר מאוד גם בני היה ככה..כרגע בגיל הזה היא למדה להירדם ע"י "משענת" ז"א ע"י הניענוע.. יש דרך מאוד פשוטה אך היא מודרכת היטב בספר של ה"לוחשת לתינוקות" יש מס' כרכים קני את הספר הורוד הוא עולה בסביבות 80 ש"ח. היא מדריכה לעוד הרבה דברים. בילד הראשון זו היתה גם הבעיה שלי וגם בנושא הנקה..היא הדריכה אותי בהכל! היום עם ביתי בת השלושה חודשים אני כבר חכמה יותר ובעזרת העצות של הלוחשת לתינוקות לימדתי את ביתי להירדם בכוחות עצמה.. מאחלת לך בהצלחה ענקית! ונחת מהנסיכה!

שלום! גיל חודשיים זה גיל מצויין להתחיל להקנות הרגלי הירדמות. יש לזכור כי תינוקות קטנים זקוקים להרבה מגע ידיים - עבורם זה צורך יותר מאשר פינוק. אבל חשוב גם להקנות להם הרגלים נכונים. לכן , לפחות פעם ביום כדאי להשכיבה במיטה שלה/בעריסה עד שתירדם - אפשר ללטף אותה תוך כדי, להגיד ש'ש'ש' עד שנרדמת. ככל שתתמידי בזה - היא תבין שמצופה ממנה להירדם בדרך אחרת - לא בהליכה על זרועותייך. את יכולה להקל עליה בכך שתשימי את הסדין של המיטה שלה לידך כאשר את ישנה - ובמהלך היום תשימי את הסדין הזה על המזרון שלה - כך היא תזכה לריח שלך בתהליך ההירדמות - בדיוק כמו שהיא מריחה אותך כאשר את הולכת איתה עד להירדמות.

מנהל פורום טיפת חלב