ביו גאיה לתינוקת בת שישה שבועות

דיון מתוך פורום  טיפת חלב

05/11/2012 | 21:21 | מאת: אם מודאגת

הי רנה יש לי בת, בת כמעט שבעה שבועות. היא מאוד סובלת מגזים, הגענו למצב שהיא ערה 14 שעות רצוף ביום ולא מפסיקה לבכות ולהיות חסרת אונים. לא מצליחה בכלל לישון או לשכב, כל הזמן על הידיים בתנוחת נמר על עץ, בלילה ישנה כי מותשת מהיום שעבר עליה, אך מתעוררת בבכי כל שעתיים. לאחר שבועיים כאלה, שבהם ניסינו גרייפווטר וסימיקול שממש לא עזרו, המליצו לנו על ביו גאיה. (לא רופא) לפני כמה ימים התחלנו לתת לה ביו גאיה וההקלה הייתה מיידית. ביתי התחילה לישון ביום, הפסיקה כמעט לבכות, מגיבה חייכנית היציאות שלה יותר מסודרות, וישנה הרבה יותר טוב בלילה. הפחד שלי שעל האריזה כתוב מגיל שישה חודשים. אני יודעת שיש תינוקות שכן מקבלים את הטיפות אך עדיין פוחדת שאולי אני מזיקה או שאני עושה משהו שממש לא בסדר. האם להפסיק? האם החיסון שתקבל בגיל חודשיים עלול להיות מושפע מהביוגאיה שמקבלת?

לקריאה נוספת והעמקה

אמא שלום, אכן תינוקת שסובלת מגזים נורא מתסכל - כי זה משאיר אותנו כהורים חסרי אונים. אני שמחה לשמוע שביו גאיה עזר. עד כמה שלי ידוע , אפשר להשתמש בביו גאיה בכל גיל. יש הממליצים כי אף האם המניקה תיקח ביו גאיה כדי להקל על הגזים של תינוקה. במידה ויש לך ספקות - אפשר להתקשר לשירות הלקוחות של היצרן . לא צפויה שום השפעה של החיסונים של הביו גאיה ולהפך - דוקא השימוש של הביו גאיה המקל עליה יכול רק להועיל בעת החיסונים - כדי שהיא לא תסבול מגזים יחד עם תופעות הלואי של החיסונים.

12/02/2013 | 08:34 | מאת: אמא של תמר

שלום, יש לי בת בת שישה שבועות, וגם לנו המליצו על ביו גאיה נגד גזים. רציתי לשאול, מה המינון שנתת? האם 5 טיפות ביום כמו שכתוב שיש לתת לתינוק בן 6 חודשים? תודה!

מנהל פורום טיפת חלב