היסטרוסקופיה ניתוחית ללא הרדמה עם ביופסיה
דיון מתוך פורום רפואת נשים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ד"ר, בעקבות פוליפ ברחם של 1 סמ שאומת בהיסטרוסקופיה אבחנתית נשלחתי להוצאתו. לפי ההנחיות נאמר לי שהפעולה מתבצעת מיום סיום הוסת ועד היום ה14 למחזור. קיבלתי וסת ב21.2 והתור שיש לי הוא ב3.3 ז"א ביום ה-11 העניין הוא שאני לא בטוחה אם קיבלתי ב21.2 אחרי חצות או לפני כי בדקתי לפנות בוקר והיה דימום אבל אני לא בטוחה מתי הוא התחיל. רציתי לשאול האם זה קריטי מבחינת הזמנים? תודה