אנדומטריוזיס ושימור לקבלת מחזור
דיון מתוך פורום רפואת נשים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי עשיתי תהליך שימור בייעוץ הרופא אמר לי לפנות לרופא מומחה לאנדומטריוזיס ולהיוץ במעקב אמר בגלל שיש לי ציסטות גרמואיד אז ה אומר שיש לי אנדומטריוזיס לפי מה שקראתי זה לא אולי הוא התבלבל ? אני בת 33 כן היה לי מחזורים מאוד קשים שכללו היעדר מהעבודה הקאות אבל לא בטוחה אם כן גם רזרבה נמוכה שאלה 2 עשיתי 3 סבבים של שימור וקיבלתי מחזור דמה לאחר השאיבה ב3.1 ומאז לא קיבלתי האם זה בסדר?? כי בסבבים קודמים הגיע כמו שעון תודה
האם כדאי לבדוק אנדומטריוזיס כי יש לי תסמינים אחרים כאבים חזקים והקאות סביב מחזור רזרבה נמוכה