דימום במהלך גלולות קלייר
דיון מתוך פורום רפואת נשים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ד''ר, אשמח להתייעצמות אני נוטלת גלולות קלייר, פעמיים ברצף בזמן שהייתי צריכה לקבל מחזור איתן לא קיבלתי התייעצתי גם כאן איתך והרגעת אותי שזה תקין. עכשיו אני באמצע החפיסה בגלולות והתחילו לי כאבים ודימום אבל גושי ולא אדום..יותר דמוי הפרשה חומה אשמח לדעת האם לדעתך תקין או שעלי לפנות לייעוץ תודה מראש
היה לדעתי יום ששכחתי ולקחתי ישר בבוקר למחר אני לוקחת בדרכ בערב. מה לעשות? פשוט להמשיך עם הגלולות כרגיל? כי ההפרשות האלה לא נעצרות זה גם לא דם זה פשוט שחןר