ציסטה גדולה בשחלה......
דיון מתוך פורום רפואת נשים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר כאב בטן מאוד חזק בצד ימין שנמשך כמה שעות הופניתי למיון נשים שם נמצאה ציסטה בשחלה בגודל 5 ס"מ, מלאה בנוזל צלול. בדיקת דם של מרקרים סרטניים הייתה בטווח הנורמה. הוחלט כרגע לא לנתח ולחכות כמה חודשים למקרה שהיא תיעלם מעצמה. יש לציין שאני 10 שנים על גלולות, טופלתי באנטיביוטיקה במינון מאוד גבוה 6 שבועות בנושא אחר ואחד הרופאים אמר שיכול להיות שזה קרה בגלל חוסר איזון הורמונלי. בינתיים אני מאוד מפחדת לעשות ספורט או לקיים יחסי מין, מדי פעם מרגישה אי נוחות באיזור. האם יש דרך להקל על החוסר נוחות או לזרז את התכווצות הציסטה? יש לי טיסת סקי בעוד כחודש ואני מפחדת שאצטרך לבטל בגלל זה.