איחור במחזור והריון שיצא חיובי

דיון מתוך פורום  רפואת נשים

06/02/2018 | 12:48 | מאת: דנה

שלום, בת 34, המחזור האחרון שלי היה בתאריך 16.12.17 ומאז יש לי איחור,עשיתי בדיקת הריון שיצאה חיובית,הייתי אצל הרופא נשים שעשה לי בדיקת אולטראסאונד ואז אמר לי שרואה שק הריון ולא בטוח שהוא הריון תקין לפי מה שרואה,ביקשתי ממנו שיסביר לי למה ואיך רואה? אמר לי להגיע לבדיקה נוספת בעוד שבוע ימים ואז יהיה אפשר לדעת אם ההריון תקין כמובן שציין שאת הבדיקה יעשו לך במכונה יותר חדישה,במכתב ציין "נצפה שק הריון ברחם מחיצה 2 שקים"? כרגע נשארתי לחוצה ולא יודעת מה קורה,מצד אחד אם האיחור כזה רציני אז איך אי אפשר כבר לדעת מה קורה לגבי ההריון ומצד שני אם אלך לרופא נשים פרטי יש סיכוי שיוכל להגיד לי שההריון תקין ב-100%, יצאתי מהרופא נשים בהרגשה שאם היו עושים לי את האולטרסאונד במכונה אחרת אז התשובה היתה חד משמעית. אשמח לקבל את תשובה שאוכל להוריד ממני את הלחץ שנמצאת בו.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אני לא כל כך מבין את השאלה לפי מה שהבנתי הרופא ראה שק ברחם ועדין לא ראה עובר יתכן וזה הריון צעיר ולכן עדין לא רואים עובר ואז בבדיקה בעוד שבוע יראו עובר מצד שני יתכן שזה הריון שאינו מתפתח ולכן בבדיקה עוד שבוע עדין לא תהיה התפתחות אני לא רואה קשר לרופא פרטי צריך להמתין בסבלנות עוד שבוע

07/02/2018 | 10:07 | מאת: דנה

שלום ד"ר דניאל, אני יודעת שכל השאלות שלי נובעות מלחץ, אני בת 34 כפי שציינתי קודם ומאוד רוצה את ההריון הזה,מצד שני איך שהרופא סיים לבצע את בדיקת האולטרסאונד הוא נתן ישר הרגשה של הריון לא תקין, אפילו לא הסביר לי יותר מדיי, רק אמר לי לקבוע תור לשבוע אחריי, במכתב הסבר ציין שנצפה שק הריון ברחם מחיצה 2 שקים.... בכלל לא הבנתי את ההסבר של הממצא הזה, מה זה אומר? לי ברור שבשבוע הבא יהיה אפשרות לדעת לאן זה הולך ואם באמת הכל תקין רק שמלכתחילה יצאתי מרופא הנשים שלי בהרגשה שאין לי מושג מה קורה? איך בכלל יכל להגיד שיש מצב שההריון הזה לא תקין על סמך מה?

שלום את זה את צריכה לשאול אותו

מנהל פורום רפואת נשים