בת שנתיים עם חום חוזר
דיון מתוך פורום חום אצל תינוקות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת השנתיים שלי יש לה חום מאתמול לא היה גבוה אבל היום החום עלה ל39.4 שמתי לה נר נורופן ואחרי 20 דקות עשתה קקי וראיתי שבצואה היה ריר כמו נזלת והצואה היתה קשה יחסית והיא כל היום בוכה שכואב לה אבל לא יודעת ממה .. ויש לה גם חום חוזר בבשלושה חודשים האחרונים כבר היה לה 4 פעמים חום ממה זה נוביע האם זה קדחת ים תיכונית או תסמונת PFAPA כי יש לה שקד שלישי נפוח ושקדים נפוחים