הסבה לתואר שני בעבודה סוציאלית
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני עומדת לסיים תואר ראשון במדעי ההתנהגות וכעת מעונינת לעשות הסבה לעבודה סוציאלית. עומדות בפני שתי אפשריות. האחת, לעשות הסבה לתואר ראשון והשניה, להירשם לתוכנית הסבה לתואר שני (תוכנית המשלבת תואר ראשון+שני). כך או כך אתכוון לעשות תואר שני בהמשך. אשמח לשמוע מהם החסרונות בהסבה לתואר שני (אולי מבחינת לחץ התוכנית, ניסיון וכדומה). המחשבה שעולי בראשי בהקשר לתחום כמו עוס היא שכדאי לעשות את המסלול כמו שצריך, כלומר תואר ראשון ורק לאחריו שני, ולא לחפש קיצורי דרך. אודה לתשובה, ליאור
--נסיון--