הסבה לעו"ס
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ומעוניינת לעשות הסבה לעבודה סוציאלית, הבעיה היא שאני גרה בצפון ואת ההסבה היחידה שהייתה בצפת סגרו, אשמח לקבל מידע בנושא, היכן ניתן ללמוד והאם כדאי ללכת לתואר ראשון בעו"ס שזה 3 שנים?
אם יש לך ציון מאוד גבוה לתואר ראשון ניתן לעסות הסבה לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה ישירות לתואר שני
אם יש לך ציון מאוד גבוה לתואר ראשון ניתן לעסות הסבה לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה ישירות לתואר שני
ניתן לעשות הסבה לעו"ס במרכז אונברסיטאי אריאל, ואל תלכי על 3 שנים לתואר ראשון. באריאל יש מעונות או שתשכירי דירה בישובים מסביב לה ותעשי את ההתנסות המעשית שם. סה"כ יהיו לך רק יומיים נסיעה ללימודים העיוניים. מומלץ בחום
ישנה בעיה "קטנה" אני גרה בצפון ונשואה +1 ככה שמכבר כרגע לא בא בחשבון. אבל תודה בכל מקרה.