לימודי טיפול באמנות
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 35 ומאוד מעוניינת לעשות שינוי מקצועי וללמוד טיפול באמנות. התוכנית בלסלי קולג כלל אינה גמישה ולא יאפשרו לי לפרוס את תכנית הלימודים על כמה שנים, כל שאוכל להמשיך לעבודה במשרה כמעט מלאה (יש לי 2 ילדים...). גם בסמינר הקיבוצים הם אינם מאפשרים לפרוס את התוכנית... האם תוכלו להמליץ לי על מקום שכן מאפשר לפרוס את הלימודים - אבל שעדיין ייתן תעודה שתאפשר לי לעבוד בתחום? תודה!
תנסי במכללת ביטוי: http://www.bituy.org/courses/198.htm
גם כאן זו תוכנית שכמעט לא מאפשר לעבוד - וזה עוד 3 שנים ולא שנתיים!
http://www.michlalah.edu/maslul/metaplim/home.asp