תוכנית ההשלמה של תואר שני בעבודה סוציאלית
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת עד כמה אפשרי להתקבל לתוכנית של ההשלמות לעבודה סוציאלית תואר שני. האם יש צורך להיות מצטיינים בתואר הראשון?ובכלל, כמה אחוז מתקבלים כי הבנתי שממש מעט...
שלי שלום, לפחות באוניברסיטת בן גוריון אין צורך להצטיין בתואר הראשון (לפחות לא כדי לעבור את סף הקבלה). עם זאת, כמובן שככל שישנם יותר מועמדים תנאי הקבלה עולים. מצרף קישור למחלקה לע"ס באונ' בן גוריון עם המידע המדוייק על תוכנית ההשלמה ל- MA: http://cmsprod.bgu.ac.il/humsos/departments/social/baTOma/meda+lhslama.htm לגבי אחוזי המתקבלים - אין לי מידע בעניין. זיו