פוטו תרפיה
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת האם טיפול בפוטו תרפיה מתאים גם לנשים בהריון (אני בשבוע 15) תודה מראש גילי
שלום גילי, ראשית מזל טוב ! בעת ההריון חווים חוויות רגשיות רבות שטיפול תמיד יכול ללוות, להקל, להפוך למקום שניתן לחלוק ועוד..כל טיפול, באשר הוא. מדוע לדעתך, דווקא פוטו-תרפיה,עלול להיות לא מתאים למצבך כעת, הריון, מאשר כל טיפול אחר? ואם הבטן שלך אומרת לך שאת חוששת כעת מטיפול זה, הקשיבי לקול הזה וחפשי אולי טיפול אחר שיכול להוות עבורך משענת פחות מפחידה ונעימה. בהצלחה, ענת