לימודי פסיכודראמה
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מיכל וענת! הייתי רוצה לדעת מה הייתן מציעות למי שסיים את אחד מבתי הספר למישחק המובילים בארץ, ובעל ניסיון מעשי בתחום המשחק והתיאטרון בארץ, ורוצה להתפתח לכיוון של טיפול באמצעות כלי התיאטרון? אילו מסלולי לימודים מוכרים לכן שיכולים להתאים,והייתן ממליצות? כידוע לכן, לימודים בבית-ספר למישחק הם לימודי תעודה. רוב תודות. אפרת.
שלום אפרת, המוסדות שיכולים לעזור לך לפתח את הכלי הדרמטי-תיאטרלי שבידייך לכדי כלי טיפולי (לפחות אלו שאני מכירה), דורשים תואר ראשון כתנאי קבלה. אם זה מעניין אותך, אולי כדאי לבדוק תוכניות להשלמה לתואר ראשון? בברכה ובהצלחה, ענת