עבודה סוציאלית וטיפול
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת האם התואר בעבודה סוציאלית של ספיר נחשב..זאת אומרת האם הוא יתקבל במשרדי הרווחה כמו כל תואר של אוניברסיטה, כי הפסיכומטרי די חוסם אותי מלהתקבל, וזה תחום שנורא מענין אותי וחבל לי לפספס עוד שנה. והאם אפשר אחרי תואר ראשון בעבודה סוציאלית להתחבר לתחום החינוך המיוחד בכיוון הטיפולי ואבחוני יותר? תודה רבה!!
שני שלום על פניו אין כל סיבה שתואר של ספיר לא יחשב ,כי בעצם עד עכשיו המחלקה היתה בכפיפות לאוניברסיטת בן גוריון . יחד עם זאת בשל היצע גבוהה של עובדים ותחרות באזור המרכז על משרות מי יודע? אחרי תואר כמובן ניתן להתמקצע בכל תחום. מיכל