למי מותר להקרא פסיכותראפיסט?
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מי שעוסק בטיפול (תואר שני בעו"ס/קרימינולוגיה קלינית/מטפל באומנות) רשאי לכנות עצמו פסיכותראפיסט? או שמא רק מי שסיים בי"ס לפסיכותראפיה? תודה
יעל שלום. בעדר חוק הנושא די פרוץ. [לא אחת נכתב על כך בפורום]בכל אופן פסיכותרפיסט הוא בוגר בית ספר לפסיכותרפיה בגישה פסיכואנליטית. מיכל
אז לא הבנתי (הניסוח קצת לא ברור). בהעדר חוק-אין מגבלה על הגדרה זו? אם היה חוק אז רק למי שבוגר בי"ס לפסיכותראפיה? (או מה שהחוק יגיד)