עבודה סוציאלית בבית חולים
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מחפשת התייחסות בספרות המקצועית לנושא העבודה סוציאלית בתחום הרפואה, תודה.
למה שלא תנסי בעצמך????.............. אני עו"ס, והייתי בכמה גילגולים של קבוצות פסיכודרמה, אני יכולה לומר לך שזו חוויה מיוחדת ומומלצת לכל אדם. זהו מפגש קבוצתי, תומך ומאפשר. מיני-קוסמוס חברתי בו את יכולה לחוות, להתנסות, לשתף, או כל מה שבא לך. אמון מתפתח עם הזמן...ואז אפשר לנצל את הקבוצה יותר לצרכייך האישיים. בקיצור-ממש מומלץ, בלי שום קשר להיותך אשת מקצוע או לא.