שאלה לענת ומיכל
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עיינתי בקורות חייכם - שתיכן מטפלות משפחתיות אך מגיעות ממקומות שונים לא? האם ישנו תואר שני מלבד עו"ס או פסיכולוגיה שהאגודה לטיפול משפחתי תכיר בו - לי יש תואר ראשון במדעי החברה האם עליי בהכרח ללמוד עבודה סוציאלית? ברצוני לציין שלא אכנס למקצוע מבלי שאדע שאוכל לקבל הכרה של האגודה - כך זה מתאים לי, למרות שהבנתי שישנם מטפלים שכן ואני מבינה שזה אינו נוגד את החוק.
הי לי. דרישת הסף להכרה היא תואר שני קליני ,עבודה סוציאלית ,פסיכולוגיה ,יעוץ חינוכי וכו, בכל אופן כדאי שתבדקי באתר של האגודה הישראלית לטיפול במשפחה ובנשואין על מנת להכיר את דרישות האגודה . בהצלחה מיכל