דיווח על אלימות כלפי בנות 18+
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, כמטפלת בנערות במצוקה בנות יותר מ-18, האם קיימת חובת דיווח במיקרה של אלימות כלפיהן בתוך המשפחה? הבנות מתנגדות להתערבותי למרות נסיונות הסברה והבהרה מצידי כי הדבר עשוי להיטיב עימן. בתודה מראש!
כיום על עבירות אלימות בתוך המשפחה חייבת חובת דיווח ללשכת הרווחההעירונית, ולפי שיקול דעתם יזמנו הנערות או יעבירו תלונה למשטרה או יזמינו עו"ס לביקור בית. אבל , ככלל בעבודת נוער חשוב מאוד לשמור על אמון להמשיך לשכנע אך בהחלט לא לדווח מאחורי הגב, תבדקי מה האחריות שלך במקרה כזה מול המחלקה מהשפטית