אכילה כפיתיית

דיון מתוך פורום  עבודה סוציאלית

06/07/2004 | 10:58 | מאת: טל

שלום אני פונה אלייך בבקשת עזרה, אני סובלת מעל 10 שנים מאכילה כפיתיית היו לי תקופות שקטות יותר ותקופות קשות יותר. מזה כשנה אני בהחמרה גדולה מאוד של המחלה אני נמצאת בטיפול פסיכולוגי פעמיים בשבוע וגם פעם בשבוע אצל דיאטנית. אני מנסה לטפל בנושא מכל הכיוונים, אך לצערי אין התקדמות במצב. כתוצאה מהחמרת המחלה אין לי חשק לעשות עם עצמי שום דבר, חיי סובבים סביב האכילה 24 שעות, מלבד הליכה לעבודה אני לא עושה שום דבר. רציתי לשאול אותך האם יש לך רעיון כיצד אני יכולה להכניס לחיי יותר תוכן ועניין כדי קצת להתנתק מהמחשבות על המחלה שלי? והאם בנוסף לטיפול שבו אני נמצאת אני זקוקה למשהו נוסף שיכול לעזור לי? קשה לי מאוד כי אני לא מוצאת את הפתרון והדרך אודה אם תוכלי ליעץ לי.

09/07/2004 | 02:25 | מאת: טלי וינברגר

טל שלום רב, לא כתבת לי את גילך ואת מצבך המשפחתי והחברתי. אין דרך פלאים שדרכה ניתן להחלים מאכילה כפייתית, ונראה שאת משקיעה כוחות ואנרגיות למטרת הטיפול בהפרעה, ועל כך אני רוצה לומר לך יישר כח. אפשרות נוספת, בנוסף לטיפול הנוכחי הוא הצטרפות לOA, דההינו, אכלנים כפייתיים אנונימיים. האם שמעת עליהם? האם ניסית? מה דעתך על הרעיון? כמובן שאפשר לחשוב על עוד רעיונות רבים בעיקר כאלו שיגרמו לך לצאת ולהיות בחברת אנשים: חוגים שונים וכו'. מה דעתך? שלך, טלי

11/07/2004 | 12:19 | מאת: טל

טלי שלום אני בת 30 רווקה. בעבר נסיתי את הקבוצות של OA אבל לצערי אני לא מתחברת לשיטה שלהם. אני זקוקה לצאת ולהיות בחברת אנשים, אך לצערי המחלה לא מאפשרת לי לחשוב על רעיונות או כיוונים שעלי לפנות. את צודקת מאוד חשוב להצטרף לחוגים אבל איזה? אני לא מצליחה לחשוב מה מעניין אותי האם תוכלי לתת לי כיוון מקום שיאפשר לי אולי להכיר אנשים חדשים שדרכם אוכל לשאוב כוחות?

מנהל פורום עבודה סוציאלית