ניצחתי את המחלה ואני מאושרת

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

23/04/2012 | 21:34 | מאת: שם בדוי

שלום לכל מי שחולה במחלה הזאת.תקשיבו לי ותיהיו בריאים.בכל יום תקראו את התיקון הכללי ותראו שתיצאו מהמחלה מהר ובחיים זה לא יהיה לכם בעזרת השם.גם אם אתם אנשים לא דתיים תיקאו את התיקון הכללי מבטיחה לכם שתוך 12 יום אתם רואים ישועות.אני לא יכנס לאתר הזה עוד כי ככל שתיתעסקו עם המחלה כך היא תבוא אליכם עוד יותר עזבו אותכם מהכל.זאת אומרת שכן תיהיו במעקב רפואי מתי שאתם צריכים אני הולכת פעם בשנה וחצי לפסיכאטר כי התפללו עלי צדיקים גדולים ואני מאושרת וטוב לי אז אמן שהשם ישלח לכם רפואה שלמה במהרה.אני יודעת מה עבד עליכם.תיתפלו זה עוזר יש צדיקים יש אלוהים ואני יודעת את זה על בשרי תקשיבו לי.תלמדו הרבה.תבחרו תחום ותלמדו אחרי שתחלימו כך תיתפתחו.אמונה יוצרת מציאות.תתחילו להאמין שאתם תעברו את זה ושאין לכם את זה.השם נותן 3 מפתחות לאדם בריאות פרנסה וזיווג בעזרת השם אתם תוברכו אני מאמינה בכך.תידעו שאתם אנשים מיוחדים ולא אנשים חולים.תיקחו את זה לטוב .קורה מה צריך לקרות והכל מגלגולים קודמים שלכם.מבטיחה לכם שהכל מתחיל באמונה.אל תשבו בבית ותגידו אני חולה אני חולה ותיסתכלו על הקירות .תצאו מהבית אפילו שיש לכם את זה אבל תיתפללו מבטיחה שאתם יוצאים מיזה.

25/04/2012 | 01:28 | מאת: דוד

אלוהים איתך! איזה כיף לשמוע שאנשים מבריאים ממחלות קשות כמו אלה. אני אגיד לך את האמת, כל הפסיכולוגים והפסיכאטרים האלה חלקם עושים עבודת קודש וחלקם שרלטנים חבל על הזמן... גם אני זכיתי לראות איזה זיק קטן של אור דרך העולם המופלא הזה שנקרא יהדות. נסכם בזה שיש דבר כזה שנקרא נשמה וכמו שלגוף יש הוראות הפעלה כך גם לנפש...אני אומר רבותיי תטעמו קצת מהעולם הזה אולי זה יעשה לכם טוב...חח גם ככה אנחנו בתחתית אין לנו מה ל-ה-פ-ס-י-ד!

27/04/2012 | 14:55 | מאת: אורה

שלום לכולכם. הגברת אמרה לומר "תיקון הכללי", מניסיון מומלץ גם לומר "תהילים" (לכל יום קוראים התהילים שלו- ליום ראשון ,שני, שלישי וכן הלאה).זו סגולה גדולה לרפואה שלמה, זה מחזק את הנפש ומביא עימו ברכה. בכלל התחזקות באמונה בבורא עולם נותנת כוח ועוצמה להתמודד בחיים, במיוחד לנו- חולי הסכיזופרניה לכל חולי נפשי (וגופני). אז אל תשכחו לומר תהילים ושיהיה לכם שבת שלום.

מנהל פורום סכיזופרניה