זריקה

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

04/12/2017 | 11:06 | מאת: ויקטור

אני לוקח מודיקט כבר יותר מ-1/2 שנה ומרגיש אפטיות ולא יכול להתמיד במצבים שמצריכים ישיבה ממושכת (כמו עבודות בישיבה ) /לקרוא ספרים ועיתונים אני גם משתעמם דיי בקלות מאז שהתחלתי עם התרופה ואלה תופעות שלא היו בזמן שלא קיבלתי אותה אני רוצה לדעת מה עושים בשביל להקל על ההנ"ל אם הפסיכיאטר שלי לא רוצה להחליף את הטיפול ? אלה תופעות ידועות עם המודיקט ?

לקריאה נוספת והעמקה
04/12/2017 | 15:55 | מאת: רקאט

התופעות שאתה מתאר מאפיינות אנטי פסיכוטי וחוסר עניין במה שאתה עושה. מה זאת אומרת הפסיכיאטר לא רוצה להחליף את הטיפול, מה הוא נמצא בתוכנית כבקשתך? פסיכיאטר טוען שהוא רופא בהכשרתו, משמע, תפקידו לגרום לך להרגיש טוב. אם הוא נתן לך זריקה/כדור/טיפול לא משנה מה, בטענה שזו רפואה, אתה אמור להרגיש טוב. הוא יכול להפסיק טיפול, להחליף טיפול, להוריד מינון, להחליף במקום זריקה לכדור וכו'. זה לא מה שהוא רוצה, אפילו ילד קטן לא מקבל מה שהוא רוצה.

הרופא שלך צריך לאבחן האם מדובר בתופעת לוואי של התרופה, מה שאתה מתאר יכול להיגרם גם מסיבות אחרות. אם אלו תופעות לוואי צריך לשקול את האפשרויות, לתת תרופות נגד תופעות לוואי, להפחית מינון, להחליף טיפול וכו', הכל בהתאם למצב הנפשי ולהיסטוריה הרפואית. אם אתה לא מסכים עם העצה שלו אתה יכול לבקש חוות דעת נוספת מרופא אחר.

מנהל פורום סכיזופרניה