הורמונים במדבקות

דיון מתוך פורום  בריאות האישה

21/05/2014 | 21:05 | מאת: אור

שלום וברכה, בת 48 , תהליך מנפואזה החל מגיל 38. מטופלת במדבקות הורמונליות כמה שנים. לאחרונה החלפתי רופאה והיא המליצה לי לשנות את תהליך השימוש במדבקות , במקום שבועיים שבועיים. להשתמש ב אוורל קוונטי במשך חודשיים ואז להחליף למדבקות (הקופסא האפורה) אוורל 50 למשך שבועיים בלבד, ואז להמשיך עם הקופסא הורודה - אוורל קונטי. במטרה שהכתמים שהיו יפסיקו, ויהיו רק כאשר אפסיק עם הקופסא הראשונה. כאשר אני מפסיקה את אוורל קונטי - מתחיל לי כאבי שרירים מאוד חזקים בלתי נסבלים הגוברים מיום ליום.חוסר גמישות ויובש כללי בעור. מבקשת מאוד לדעת אם התופעה מוכרת, ולמה זה קורה, מה אין במדבקת אוורל 50 שגורם לכך. אולי אוכל להוסיף את מה שחסר עם תזונה מסויימת או אולי אדע ממה להמנע. תודה , ויום נעים.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אור, מדובר בתווכנית טיפולית של הרופאה שלך, ולכן, מציע לפנות אליה בדיוק עם שאלות הבירור הללו. בעיקרון, ייתכן תופעות לוואי. בברכה, ד"ר אבישלום שרון

22/05/2014 | 00:12 | מאת: אור

תודה רבה על תשובתך ד"ר אבישלום, רק לפני מספר חודשים התחלתי עם השיטה החדשה הזו של החודשיים שבועיים. הרופאה שלי לא מכירה בתופעות הללו, ולא ידעה לענות לי על כך לכן פניתי אליכם. שמתי לב לכך שהתופעות חוזרות על עצמן.

מנהל פורום בריאות האישה