רבי טרפון 15 נתניה
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מזה שבע שנים במחלה . והתקופה הזו היא הקשה ביותר אני ממש לא יכולה לזוז . איך אפשר להקל על הכאב ? אולי משהו אלטרנטיבי ? אני פשוט לא יכולה להרים לפעמים אפילו כוס מיים. אני אמא ל6 ילדים ואני ממש לא יכולה לתפקד . איך אפשר להקל על הכאבים הנוראים האלה ? לפעמים בלילה לוקח לי שעתיים עד שאני נרדמת בגלל הכאבים. תודה ולהתראות
שלום רונית, את ניראת לי באמת סובלת. האם את נמצאת במעקב של ראומטולוג? לוקחת כבר תרופות? לקחת בעבר? במידה ולא, את צריכה ליהיות במעקב מסודר של רופא שיעזור לך להתקדם ולהרגיש יותר טוב. את צריכה טיפול תרופתי, כגו אלטרולט שתעזור לך גם לכאבים וגם לשינה, להתחיל בפעילות גופנית קבועה, לעשות הידרוטרפיה... בהצלחה