התייעצות
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ולרי לפני ככמה חודשים כתבתי בפורום שאלה כיוחם מאובחנת ב18 נקודת רציתי לדעת האם טשטושי ראיה כגון מפית שחורה שמלווה אותי מידי יום קשורה לפיברו ? (רופא עיניים אמר שהכל תקין)*והאם הלחץ החזק בחזה רק בצד שמאול שבא והולך גם שייך לפיברו (נעשו בדיקות קרדיולוגיה ונשללה בעיית לב) סובלת מכאב חזק וממושך באיזור החזה .והאם כדאי לקחת אלטרולט האם יעזור לכאב? תודה אורלי
שלום אורלי, תופעות כמו אלא שאת מתארת בהחלט יכולות להיות חלק מפיברומיאלגיה , אם נשללה בעייה אורגנית בעין או בלב. יש לטפל בפיברומיאלגיה כמכלול עם פעילות גופנית ותרופות. אלטרולט היא תרופה טובה כבחירה ראשונה . בהצלחה.