בהמשך לטיפול פיברומיאלגיה אלטרוט
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור ולרי בהמלצתך קיבלתי את הטיפול אלטרוט לאחר חודש של טיפול לא היה שיפור משמעותי ובנוסף חשתי נפשית לא טוב הרגשתי שאני מישתגע ולכן הפסקתי את הטיפול קראתי המון מאמרים רפואים שמגנזיום ציטראט מקל על הכאבים והתחלתי לקחת רציתי לדעת עם יש עוד טיפולים שיכולים לעזור לי אני ממשיך בפילות ספורטיבית ושומר על תזונה אני בחור צעיר ומאוד רוצה לצאת מהמחלה הזו במאמרים מסוים ניכתב שפיברומיאלגיה אצל גברים יש בעיות בתפקוד המיני היתכוצות של האבר וזיקפה חלשה האם יש קשר תודה א
שכחתי לישאול לגבי גרס רפואי ותרפה שניקראת גואיפנזין
שלום א, הטיפול בפיברומיאלגיה כול טיפול תרופתי, פעילות גופנית סדירה, הידרוטרפיה, טיפולים פסיכולוגים וטיפולים אלטרנטיבים שלא כולם הוכיחו את עצמם. טני מציעה לך להתמיד בפעילות גופנית סדירה. במידה ויש כאבים חזקים ממושכים עם הפרעה בתפקוד, כדאי לשקול טיפול תרופתי אחר ( מאחר ואלטרולט לא עשה לך טוב). ניתן לשקול את זה עם הראומטולוג המטפל שלך. בנוסף, כדאי לעשות הידרוטרפיה. הגרס הרפואי מיועד לאנשים עם כאבים קשים שאינם מגיבים לטיפול תרופתי קודם. אני לא בטוחה שזה מצבך. אין שום ביסוס או הוכחה מדעית ליעילות של טיפול בגואיפנזין. בהצלחה.