ביטוח לאומי
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לפני כמה שבועות אובחנית שיש לי פיברומיאלגיה. אני הפסקתי לעלות בגלל הפיברומיאלגיה. אני רוצה להגיש בגשה לביטוח לאעומי על נכות כללית, רציתי לדעת איזה טפסים רפואים אני צריך לשלוח להם? עשיתי סדר בדברים ולא מצאתי הרבה מסמכים .. יש לי רק דף אחד שהרמאולוג רשם שיש לי פיברומיאלגיה, זה מספיק דף אחד? אשמח לעזרה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך יש טפסים מיועדים לתביעה של נכות שיש למלא אותם, חלק המבקש וחלק רופא המטפל. כדאי לצרף מכתב מרופא ראומטולוג שמפרט חומרת המצב וההגבלות התפקודיות. כמו כן , אם אתה עובד, ניתן לצרף גם חוות דעת מרופא תעסוקתי. בברכה