שאלות
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי מזה כעשרה חודשים סובלת מכאבי אגן כרוניים: מפשעה, שפה ימנית גדולה, רגל ימין ובטן ימין. בצד שמאל הכאב רק במפשעה. בחודש הקרוב החלו לי צריבות איומות בישבן, רק בצד ימין שאפילו גרמו לכתם כהה. כמו כן יש לי ירידה נפח השרירים בישבן ימני וברגל. האם ייתכן שישי לי פיברומאליגיה? אם לא למי לפנות??? הצריבה מקשה ליי לשבת תודה
שלום גלית, מאחר ומדובר בכאבים מאד מוגדרים באזור מסויים, לא ניראה לי בשלב זה שמדובר בפיברומיאלגיה. יש להיבדק גם על ידי ראומטולוג וגם על ידי נורולוג, לבצע EMG (שבודק את העצבים לאורך הרגל, לראות אם יש פגיעה) וכמובן צילומים של האגן, עמוד שידרה מותני. בברכה