כאב

דיון מתוך פורום  פיברומיאלגיה

26/01/2013 | 16:49 | מאת: מירי

שלום לך מארבעה חודשים התחילו אצלי כאב בצד ימין מעל המותן והקרינו למפשעה ורגל. עשיתי הרבה הרבה בדיקות, שתן דם צואה, סי טי, קולונסקופיה , רנטגן אולטראסאונד שיצאו תקינים.רופאי נשים ואורולוג גם תקין. אני מרגישה מין שריפה ודקירות במותן ובישבן ונימול ברגל..הכאבים התחילו להקרין לצד ימין של בטן . אני לא יושנת לילה ארוך ושקט אני מתעוררת כמה פעמים בלילה שכואב לי. התחלתי לאחרונה להרגיש כאבי גב, נימול ביד ודקירות בכתף. לפני כמה שנים סבלתי מכאבי ראש עזים מאד ולפניה גם כאבים ביד ימין והכל מרו לחץ נפשי. אני כל יום מתדרדרת עם הרגשות חרדה ופחד וייאוש. לפני חודשים ילית זאבת בראש גם, רופא העור אמר כם שזה מראוב לחץ, גם כן התחלתי לפתח כאבי בטן שנעלמו להן..ואז התחיל הכאב שהסברתי.... ממה זה יכול לנבוע?? האם יש מקום לבדיקה אצל ראומטולג??

לקריאה נוספת והעמקה
25/02/2013 | 11:24 | מאת: ד"ר ואלרי אלוש

שלום מירי, לאור התיאור של כאב גב/מותן , כאבים בלילה, עם הקרנה, כדאי להיבדק אצל ראומטולוג לשלול בעייה במפרקי האגן. כמו כן, לאור מכלול התלונות והמצב של סטרס וחרדה, ניתן יהיה גם להעריך אם מדובר בפיברומיאלגיה. בברכה

25/02/2013 | 21:09 | מאת: מירי

שלום לך ד,ר ואלרי ראשית, תודה על התגובה שלך. אכן נבדקתי על יד ראומטוךג שאיבחן אותי כחולת פיברו, ביקש שאעשה סי טי אכן עמוד שדרה לשלול דלקת. השאלה שלי היא האם יתכן שמחלה זו גורמת לכאבים כל כך עזים? אני קראתי מלא מאמרים על המחלה ואכן מספרים שיש כאבים הדומים לכאבים שיש לי. זה מפחיד!!!איך מחלה מתפרצת כך....למרות שיש לי עבר בכאבי ראש עזים מאד וכאבי יד והכל מלחץ... וסבלתי גם מזאבת בראש שנעלמה ...סבלתי גם מכאבי כיבה ללא שום ממצא... ועכשיו הכאב הזה ..כאב המותן ונרגל ....האם יתכן שפיברו יש כאבים בצד מסוים יותר מהשני? האם הכאב יכול להקרין למפשעה ולבטן תחתונה?? ומה אפשר לעשותכדי ללהפחית ..הרופא נתן לי תרופה להתחיל איתה ..לא זוכרת איך קוראים לה...עוד שאלה בבקשה, אני זוכרת שעשיתי אימון בבית ועשיתי תנועה ברגל ..האם אימון לא מתאים יכול לגרום למחלה זו??

מנהל פורום פיברומיאלגיה