מונהוי-

דיון מתוך פורום  פיברומיאלגיה

03/02/2010 | 16:27 | מאת: גלית

חברתי שסובלת מפיברומיאלגיה מדווחת על הטבה ניכרת בתסמיני המחלה בזכות שתיה של משקה שנקרא מונהוי המורכב מ-19 פירות.היא עצמה מוקסמת מן התוצאות. לקבלת פרטים ואפשרות לשוחח ולקבל עדות הנכם מוזמנים להגיב במייל המצורף. בברכת בריאות טובה.

12/02/2010 | 09:38 | מאת: ערן

המייל שלי [email protected] תודה לך.

12/02/2010 | 09:49 | מאת: גלית

המייל שלנו הוא [email protected] נשמח לתת פרטים נוספים ולהפנות לעדויות על המוצר. בברכת בריאות טובה

מנהל פורום פיברומיאלגיה