פיברומיאלגיה ו D-RIBOSE
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 28 מאז סוף השירות הצבאי סובל מכאבים כרוניים. כאבי ראש וכאבי גב וצוואר. כמו כן יש לי IBS וצרבות ועיניים יבשות. אובחנתי כסובל מפיברומיאלגיה. הכי גרוע זה הספזמים בשרירים וכאבי הצוואר ראש וגב קראתי שיש בחו"ל טיפול שנקרא D-Ribose שיעיל בפיברומיאלגיה. האם טיפול זה יכול לעזור? האם הוא ניתן בארץ ואם כן כיצד? יש תופעות לוואי או סיכונים? תודה רבה!!
שלום שי,ישנם מוצרים חדשים,טבעיים המגובים במחקרים קליניים של המכון הוולקני. מוצרים אילו אינם מכילים חומרים אלרגניים, אין תופעות לוואי. לפרטים נוספים אתה מוזמן לקרוא באתר הבא: http://www.omega3marva.co.il/index.php?page=16
שלום שי, D Ribose הינו תוסף תזונה שהוא בעצם סוכר שמשפר את ההספק האנרגטי לשרירים בעיק ולכן הוצע כטיפול בחולשה ועייפות, או לשפר ביצועיים של שרירים. החומר לא נבדק בצורה מבוקרת בקרב חולים עם פיברומיאלגיה ולכן אי אפשר לדעת באופן מבוסס אם הוא יעיל. ניתן לרכוש אותו כתוסף תזונה ללא מרשם . בברכה