פיברומיאלגיה ו D-RIBOSE

דיון מתוך פורום  פיברומיאלגיה

30/01/2010 | 21:54 | מאת: שי

שלום אני בן 28 מאז סוף השירות הצבאי סובל מכאבים כרוניים. כאבי ראש וכאבי גב וצוואר. כמו כן יש לי IBS וצרבות ועיניים יבשות. אובחנתי כסובל מפיברומיאלגיה. הכי גרוע זה הספזמים בשרירים וכאבי הצוואר ראש וגב קראתי שיש בחו"ל טיפול שנקרא D-Ribose שיעיל בפיברומיאלגיה. האם טיפול זה יכול לעזור? האם הוא ניתן בארץ ואם כן כיצד? יש תופעות לוואי או סיכונים? תודה רבה!!

לקריאה נוספת והעמקה
01/02/2010 | 03:09 | מאת: מוטי מקונן

שלום שי,ישנם מוצרים חדשים,טבעיים המגובים במחקרים קליניים של המכון הוולקני. מוצרים אילו אינם מכילים חומרים אלרגניים, אין תופעות לוואי. לפרטים נוספים אתה מוזמן לקרוא באתר הבא: http://www.omega3marva.co.il/index.php?page=16

04/02/2010 | 14:01 | מאת: ד"ר ואלרי אלוש

שלום שי, D Ribose הינו תוסף תזונה שהוא בעצם סוכר שמשפר את ההספק האנרגטי לשרירים בעיק ולכן הוצע כטיפול בחולשה ועייפות, או לשפר ביצועיים של שרירים. החומר לא נבדק בצורה מבוקרת בקרב חולים עם פיברומיאלגיה ולכן אי אפשר לדעת באופן מבוסס אם הוא יעיל. ניתן לרכוש אותו כתוסף תזונה ללא מרשם . בברכה

מנהל פורום פיברומיאלגיה