טיפול בפיברומיאלגיה בגבר
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום גבר בן 40 - כאבי צוואר גב וראש קשים מזה כ 10 שנים. אובחנתי על ידי שני ראומטולוגים כסובל מפיברומיאלגיה. בתור מישהי שמתמחה במחלה זאת ברצוני לשאול איזה טיפול לדעתך יניב יותר תוצאות 10 מג אלטרולט או 75 מג ליריקה ביום. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלעד, אם עוד לא קיבלת שום טיפול, ואם קיימת הפרעת שינה (שכיח מאד פיברומיאלגיה), הייתי ממליצה להתחיל קודם באלטרולט 10 מג בערב. כמובן שיש לשלב לטיפול גם פעילות גופנית סדירה וטיפול הידרוטרפי . במידה ולא יהיה שיפור תוך חודשיים -שלושה, ניתן לנסות ליריקה 75 מג ולעלות בהדרגה את המינון לפי הצורך. בהצלחה