תורשה?
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 51 אבי חלה באלצהיימר ונפטר לפני שנים רבות... בחודשים האחרונים חלה ירידה מסויימת בזכרוני (שכחתי דברים, שיבשתי מילים ומשפטים וכו'). עשיתי מס' בדיקות ביניהן EEG, בדיקה קוגנטיבית ומיפוי מח ונמצא שהכל תקין וכי יתכן והייתי בתקופה מתוחה בחיי (דבר שהוא נכון) ולכן הסימפטומים... על אף זאת אני חוששת ומבקשת לדעת האם האלצהיימר תורשתי... אודה על מענה לכתובת המייל שלי
שלום רב, אם עברת בירור ולא היו ממצאים אובייקטיבים עולה אפשרות של מצב דבכאוני או חרדתי. אם את מעוניינת את יכולה להגיע למרפאתנו לבירור נוסף על בדיקות שעשית. בברכה, ד"ר אלי ורטמן מרפאות מרחב - קרליבך 13 תל אביב