חשש
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 49, לפעמים קורה לי שאני קוראת כתוביות של סרט ואני נתקעת ולא מצליחה לקרוא, לא מצליחה לחבר את האותיות למילה. קורה לי לעיתים רחוקות, אולי כשאני עייפה. תמיד הייתי אדם עם חרדות ואני נוטלת ובן כבר שנים, אך לא באופן רצוף, לפעמים יכולה לא להשתמש שבועות או יותר ולעיתים יומיומי.תלוי ברמת הלחץ בחיי. תמיד סבלתי מבעיות קשב וריכוז, הבנת הנקרא, מאז ילדותי. הזכרון הקצר לא משהו אצלי. אתה חושב שאני צריכה להגיע למרפאה ניאורולוגית? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון, בהחלט תיארת מצבים שדורשים ממך לפנות לניורולוג. בברכה, ד"ר אלי ורטמן מרפאות מרחב קרליבך 13, תל אביב