תשובה שלילית מביטוח לאומי
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי בן 70 עם דמנציה מזה 8 חודשים.לאחרונה חלה החמרה במידת השיכחה. סגרנו לו את העסק ושילבנו אותו למועדון יום 3 פעמים בשבוע. מבחן אצל הרופא חלה ירדה בזיכרון ל 19. והמלצה להשגחה. הגיעה אחות מהביטוח הלאומי וקיבלנו את תוצאות הועדה. נקודה אחת בלבד!!!!!!! כלומר אין זכאות ועלינו לממן את מרכז היום. מנסיונכם האישי, מה עושים?? אבי אינו נוטל תרופות לבד, מסרב להתקלח וממציא סיפורים מדי יום. מה עושים חברים????? מה נדרש לערעור? כל כמה זמן ניתן לערער? אגב אימי עובדת ובימים שאינו במועדון הוא ללא השגחה בבית. תודה מיכאל
שלום מיכאל, לאיתור ועיגון בעיות הדימנציה יש לפנות למרפאה המתאימה. נשמח לעזור וזאת כדי לאבחן את מצבו ובכך לערער על החלטת הביטוח הלאומי. בברכה, ד"ר אלי ורטמן מרפאת מרחב, קרליבך 13 תל אביב 03-5613737