B12 למניעת חסר
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צמחוני גיל 65 שלא אוכל בשר ומוצרי חלב והשאלה מהי הדרך למניעת חוסר. 1. יש אומרים שהיה מחקר בביהח בילינסון שמצא שהגוף סופג מכדורים רק במידה והמינון גדול מ- 500 מיקרוגרם. האם זה נכון? 2. יש אומרים שהדרך הטובה ביותר זה דווקא מינונים קטנים כל יום אולם משולבים בתכשיר כללי של כל קבוצת ויטמיןB. 3. יש אומרים שחומצה פולית עוזרת לספיגה ואחרים אומרים בדיוק להפך. 4. האם לקחת עם הארוחה או בין הארוחות? בתודה
שלום שאול , הדרך להימנע מחוסר ברזל הוא להתייעץ בתזונאי קליני/נטורפט לבדוק את רמת הברזל ואת מחסני הברזל בבדיקות דם סדירות.בברכה ד"ר אלי ורטמן "מנהל מרפאת מרחב". קרליבך 13 תל אביב 03-5613737
השאלה התייחסה ל- B12 ולא ברזל. בתודה