םרקינסון ואלצהיימר
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמי היקרה חולה בשתיי המחלות ונמצאת בדיכאון עמוק יש לה התקפים של אפטיות ומלמולים חסרי פשר האם זה קשור לאלצהימר? האם תרופה נוגדת דיכאון יכולה להחמיר את ההתקפים האלה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רחל , כמה זמן אמא חולה במחלת האלצהיימר ? מתיי החלה ההידרדרות ? איזה תרופות אמא לוקחת? האם היא סובלת ממחלות רקע ? מה זו המחלה השנייה ? אנא תפקססי למרפאתי את כל החומר הרפואי של אמא וננסה לעזור. בברכה ד"ר אלי ורטמן "מנהל מרפאת מרחב" קרליבך 13 תל אביב פקס03-5623033