אל מי יש לפנות כשחושדים שיש אלצהיימר

דיון מתוך פורום  אלצהיימר

04/08/2011 | 16:10 | מאת: ד"ר אלי ורטמן

האם לרופא המשפחה או לרופא אחר. מדובר באישה בת 80 שלפי הסימנים נראה שיש לה התחלה של אלצהיימר או דמנציה כלשהיא והמטרה לעצור את ההתדרדרות.

לקריאה נוספת והעמקה
07/08/2011 | 09:01 | מאת: ד"ר אלי ורטמן

שלום מירי , כאשר רואים שיש בעיות בזיכרון. חשוב מאד לבצע בדיקה מקיפה.אפשר לפנות לנוירוגריאטר, ונוירופסיכלוג . שינוי זיכרון אינן בהכרח אלצהיימר , ישנם דמנציות מסוגים שונים , מחלות רקע שעלולות לגרום לשינוי זיכרון , לכן על לעבור בדיקה מקיפה שמטרתה להגיע לאבחנה מדוייקת של הגומרים הפעילים ע"מ לעצור או לשפר את המצב . בברכה ד"ר אלי ורטמן מנהל מרפאת מרחב "קרליבך 13 תל אביב" טלפון - 03-5613737 קרליבך 13 תל אביב

מנהל פורום אלצהיימר