אלצהיימר
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דוקטור ורטמן, אני עידו, אמי אישה כבת 60 וחצי, אובחנה כחולת אלצהיימר לפני כשבוע (הגיעו תוצאות הבדיקה לחלבון טאו). רציתי לברר באיזה שלב היא נמצאת במחלה אם הופיע בתוצאות הבדיקה ריכוז של 513 (pg\ml) (כאשר רשום שהרף התחתון הינו 230). אודה לך מקרב לב למענה ולפרטים נוספים שיסייעו לי להתמודד עם הסיטואציה החדשה אליה נקלעתי.
שלום עידו , הבדיקה אינה מעידה על שלב במחלת האלצהיימר בדיקת הטאו מעידה על ניוון . ע"מ לבדוק באיזה שלב היא נמצאת צריך להסתכל על האבחון הנוירולוגי שאמא עברה . אפשר להעביר לנו במייל או בפקס למרפאה ונשמח לענות .בברכה ד"ר אלי ורטמן "מנהל מרפאת מרחב" טלפון 03-5613737 פקס 03-5623033.
הכוונה היא לאבחון קוגניטיבי שאמור להתבצע ע"י גריאטר/פסיכיאטר ? או הכוונה לתוצאות בדיקת חלבון טאו ? תודה.