אלצהיימר
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי כבת 75 חולת אלצהיימר כ- 5 שנים נוטלת תרופות של רסיטל ו-ממוריט- תקופה די ארוכה שהיא סובלת מסחרחורות שלא עוזבות אותה לרגע וגורמות לה להתכנס בעצמה ולהחזיק את הראש, כל הבדיקות שעשתה יצאו תקינות, ואף אושפזה בשל כך , אך גם בבית החולים טענו שאין מה לעשות והיא צריכה לחיות עם זה, שאלתי מה עושים והאם ייתכן שהכדורים גורמים לכך, ניסינו לעשות הפסקה הדרגתית עם הכדורים כדי לבדוק אם הם הגורם , אך הדבר השפיע על מצב רוחה ומיד החזרנו לה את הכדורים.
שלום פלורי, אין קשר בין סחרחורות למחלת אלצהיימר. תלונות של סחרחרות מצריכות בירור מעמיק . אשמח לעזור . בברכה ד"ר אלי ורטמן "מנהל מרפאת מרחב" 03-5613737