אמי חולת אלצהיימר
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אמי בת 83 אובחנה כחולת שטיון {אלצהיימר} לקחה תרופות מעכבות {ממוקס} , לאחרונה החלה לדמיין כי יש לה שני ילדים קטנים {חשוב לציין כי היא בדיור מוגן} וכי הם נלקחו ממנה, הדבר מכניס אותה ללחצים רבים והיא בוכה בעקבות זאת. כמעט כל ערב היא מחפשת את הילדים ומתעקשת שיש לה שני ילדים למרות הסברים חוזרים מצידנו שילדיה גדולים ונסיון לפנות להגיון שלה עולה בתוהו. השאלה איך להתייחס למצב- האם להתעקש ולהסביר שוב ושוב {ללא הצלחה} כי אין לה ילדים או אם יש לך דרך אחרת לנהוג?
תנסו לתת שמן קוקוס זה עושה נפלאות, תבררי ברשת על כך, אני נותן לאימי החולה באלצהיימר כבר חודשיים, יש שיפור מאוד טוב במצב הרוח ולהערכתי שיפור קל בתפקוד.