אמא
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמא שלי בת 64 כבר כחצי שנה יש לה בעיות עם זכרון וביקר עם קשר לוגי בין הדברים. בזמן אחרון יש לה חרדה ופחד שמישהוא נכנס או מדבר . היא מדמינת דברים וכל קול ששומעת מפרשת לפי דמיון שלה וגם אנשים היא רואה לפי דמיון שלה. לפי הוראה של רופא היא כבר 5 ימים מקבלת donepezil ויומיים לוקחת seroquel התרופה זו(seroquel 25 פעם ביום) פשוט מרדימה אותה לכל היום.ברגע שהיא מתוררת היא מבולבלת עוד יותר . האם כך צריך להיות והאם להמשיך לתת לה אותם? האם זה לא מזיק ולא יעשה יותר גרוע? אשמח לקבל תשובה ותודה מראש
שלום אבי , עליכם להפסיק את התרופה במיידי. וללעבור הערכה נוירולוגית מקיפה. בברכה ד"ר אלי ורטמן מנהל מרפאת מרחב ,קרליבך 13 תל אביב . טלפון - 03-5613737 .