גת רימון 2 תל אביב
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי בעיה יותר נכון לאמא שלי השמח לקבל תשובה בענין תודה , אמא שלי בת 69 מתגוררת לבד בבית ,יש לה הסטוריה של בעיות לב היא מעשנת בנוסף ,בתקופה האחרונה היא טוענת שהיא רואה את אח שלה שנפטר הם היו מאוד קשורים , האח נפטר לפניי 3 שנים ורק בחודש האחרון היא טוענת שהיא רואה אותו בבית אצלה או בכול מקום , היא פתאום יוצאת מכולם כלומר עם זה בשיחה ומרוכזת ממש ודי מבוהלת מה אפשר לעשות העם יתכן הדבר? האם זה אלצהיימר ?יש לציין שבחיים אמא לא דיברה שטיות או דמינה דברים שכאלו אחריי מקרים אלו היא ממש נרגשת ואפילו בוכה תודה יניר .?
יניר שלום. אמך חייבת הערכה מיידית. יתכן ולא מדובר באלצהיימר והדבר דורש טיפול מיידי. בברכה ד"ר אלי ורטמן-מרפאות "מרחב" קרליבך 13 תל-אביב 03-5613737