אלצהיימר והפראות אכילה
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חמותי בת 84 מאובחנת אלצהיימר כ 10 שנים. מטופלת ב ממוריט, רספרידל, ג'ילקס, איביקסה ופוסולאן. מסוגלת לבצעה תפקודים בסיסיים לבד. לאחרונה מסרבת לאכול כולל כל דבר מוצק או מחוספס או גרגרי (וגם שתייה לא כל דבר), אינשור לא בא בחשבון. היא ירדה 4.5% ממשקלה שלא היה בעודף בחודש האחרון, נחלשה עד תשישות, ואנחנו מאוד מודאגים. האים ידוע קשר בין המחלה למצב, או לריבוי תרופות ולמצב, ומה אפשר לעשות למענה. תודה חגית
שלום חגית, המצב של חמותך דורש בירור דחוף. האפשרויות הן או לפנות למרפאה גריאטרית באיזור מגוריה מיידית או להעביר אלינו בדחיפות את החומר הרפואי כדי שנוכל לכוון אתכם ולעזור לכם בדחיפות. בברכת בריאות טובה, ד"ר א.ורטמן, מנהל מרפאת "מרחב", קרליבך 13, תל אביב, 03-5613737